Barak Ravid
🚨שליח הבית הלבן סטיב וויטקוף אמר בראיון לרשת Fox כי איראן לא צריכה להעשיר אורניום לרמה של יותר מ-3.67% שנחוצה עבור תכנית גרעין אזרחית ולכן עליה להפסיק לחלוטין להעשיר אורניום לרמה של 20% ו-60% כפי שהיא עושה היום 🚨למה זה חשוב: דבריו של וויטקוף היו הפעם הראשונה בה בכיר בממשל טראמפ מפרט מהן הדרישות של ארה"ב מאיראן בהסכם גרעין עתידי 🚨בניגוד לעמדת ראש הממשלה נתניהו שדורש פירוק של כל תכנית הגרעין האיראנית כולל מתקני ההעשרה, וויטקוף לא שלל המשך העשרת אורניום לרמה נמוכה על ידי איראן כחלק מהסכם גרעין